CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 03, 2009

Öppen Scen på Unga Tur 7/6 i Kärrtorp


Den 7:e juni spelar jag upp ett smakprov (en scen) ur min föreställning "JAG ÄR MAN!" på Unga Turs Öppna Scen i Kärrtorp (T-bana mot Skarpnäck). Jag beräknas gå på runt 19.00, men rekommenderar att vara där i tid och även ta del av det övriga materialet!

Alla är varmt välkomna och evenemanget är helt GRATIS!

Jag vill även uppmana alla som har tips/kontakter på fria scener att höra av sig till mig då jag jobbar för fullt med att försöka få ut föreställningen på scener runt om i landet. Så om du sitter inne på nåt hett kort, tveka inte utan hör av dig till mig direkt!

Hoppas vi ses!

4 kommentarer:

Theresa sa...

Hur lång är din föreställning och hur stor plats behöver du?

Jacke sa...

Föreställningen är ca 40 minuter lång och kräver ett spelrum på minst 5m bredd och 2m djup. Scenen bör vara utrustad med ljusbord samt ljudanlägging. Krångligare än så är det inte!

Anonym sa...

meh dags för nytt inlägg ffs!

/ syrran

Anonym sa...

bra start