CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 20, 2009


Det är nåt jävligt obehagligt med att Nina Persson sjunger "stronger than Jesus"... dels så kommer ju människan från bibelbältet, sen har jag alltid tyckt att hon har nåt i blicken som påminner om Carolas crazyness... nåt med ögonen är det iaf!
Och sen är det ju så bisarrt jävla tråkig musik hon frammanar - vaf fan är det som folk uppskattar med henne egentligen? Den där rösten vet jag inte ens om den är en röst... Jaja... jag behöver inte gilla det - men framförallt FÖRSTÅR jag det inte.

På tal om annat som jag inte förstår: mitt hår har börjat betee sig rätt märkligt nu när det får råda fritt. Jag har ju en vadslagning med trummisen som går ut på att vi inte får klippa oss förrns i juni. Fast jag tror att mitt ska få växa på tills årsskiftet iaf... man får se! Hursomhaver så börjar svallet nå rejäla 80-tals proportioner! Det skulle ju för fan ge Dean Andersson (MacGyver) seriösa mindervärdeskomplex!
Jag tänker bara på Zohan... "Avalon..." ja, gud ja...

---------------------------------------
soundtrack:
Jimi Hendrix - "All Along The Watchtower

0 kommentarer: