CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, februari 14, 2009

"And all of those birds would've sung to your beautiful heart..."


Ibland kommer det till mig, och då kan jag bara inte släppa det...
och jag försöker verkligen att förstå hur fan jag kunde vara så jävla dum som sa så - som gjorde så. Ärligt talat: vem fan beter sig på det viset när någon visar upp sina känslor för en?
Ok, det var typ 4 år sen nu... och man ska inte korsfästa sig själv för gamla synder - men jag vet inte... jag vet inte ens om det betyder nåt det faktum att jag är ångerfull och önskar att jag kunde säga förlåt ansikte till ansikte. Jag vet inte ens om det är som så att du ens minns, eller ens faktiskt fortfarande bryr dig om vad som hände under den där perioden.
Men för vad det är värt så vill jag att du ska veta att jag var en feg jävla skit som inte vågade. Och det är jag väl kanske fortfarande eftersom jag inte sagt det rakt ut till dig än...
Men jag önskar att det var annorlunda - att jag hade sagt till dig att du faktiskt var mer än så.

--------------------------------------------------------------
Soundtrack: "And no more shall we part" - Nick Cave & the Bad Seeds

0 kommentarer: