CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, februari 24, 2009

"...We've all been changed from what we were"


"Det kostar att ligga på topp" - sägs det. Undertecknad törs nog instämma. Det är ett ganska redigt flängande mellan arbete och teater just nu. Däremellan ska man klämma in vänner, familj och bandet.
Men: "Den som sår skall också skörda!" och om jag har tur så ska mitt slit belönas inom kort... jag säger inte mer om det just nu utan hoppas kunna ha goda nyheter att komma med innan veckans slut angående den saken!

Ibland blir jag helt paff över mig själv när jag tänker på hur långt jag har kommit från den där personen jag var vid 20års ålder. Och jag är tacksam; oerhört tacksam för att jag har tillåtit mig själv att vara den jag är och att jag har vänner som inspirerar mig till detta dagligen. Det betyder allt...

Imorgon kommer sötebrödsdagen i alla fall... GUD, som jag har längtat!
På tal om sötebröd så är det ju FETTISdagen idag. Ja, den heter så - inget annat! Du hörde vad jag sa.

-----------------------------------
soundtrack:
"Smokers Outside The Hospital Doors" - The Editors

0 kommentarer: