CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 23, 2009

Vredens druvor


En vacker jävla dag kommer jag tamejfan att explodera här på jobbet... Man får ju fan leta efter mer idiotiska jävla människor. Som intelligensbefriade höns irrar de runt och tycker att allt "är såååå krångligt!" - Nej, det är DU som fan borde omyndigförklaras eftersom du uppenbarligen inte fattar hur ett kölappssystem funkar. Hade jag varit rådande över världen hade du fan släpats runt stan med en skampåle och varenda grönsakshandlare skulle skänka ut ruttna tomater och kålhuvuden!

Tack och lov så finns det ju de som har folkvett och kan formulera sina frågor korrekt. Men en del kommer verkligen fram till disken och bara skriker ut "BORÅS!" - vad förväntar de sig att jag ska svara/göra?
"Jo, jag vet att Borås är en stad i västra Sverige tidigare känd för sin textilindustri - men numera mest känd för att ha uppfunnit Elfsborg-frisyren... Vad vinner jag?"
Jag fattar verkligen inte hur S har stått ut med att stå i kundtjänsten här på Cityterminalen tidigare... kan bara tänka mig hur jävliga de kunderna måste vara när vi får ta hand om primetime retards!

Nej, fy faen... det ska bli så inåt helvetes skönt att vara ledig imorrn på sötebrödsdagen och ta sig en bägare och äta god mat. Satan, vad kroppen och sinnet mitt behöver det.

Inom kort är det dags att spela in med bandet också. Åtta låtar som planeras vara klara i juni. Det ni!

Fram till dess ska jag löka ut i helgen fullkomligt. Nu tar jag semester från míg själv några dagar. Ses på andra sidan...

-------------------------------------------------------------
soundtrack:
"Crystal Skull" - Mastodon

1 kommentarer:

Theresa sa...

KLMs kunder är inte så mycket smartare kan jag säga... Du vet väl att världen går under om man kommer fram till sin destination 2 timmar senare än planerat? Och att KLM och alla andra flygbolag också bestämmer över vädret?