CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, januari 18, 2009

"Cocaine is a hell of a drug!"


Jag säger då det: Det där med droger är en jävla ambivalent grej... Mmmkay, det är dåligt för dig egentligen, mmmkay... Men fan vad livet kan bli mycket roligare i vissa stunder! Sen vet man ju rätt upp och ner att det är en jävla massa musik, böcker, poesi och allt möjligt konstnärligt som skapats under influensen av någon illegal substans.
Nu har ju till och med bin fått upp ögonen för partydroger...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4153718.ab


Själv har jag lyckats bli av med en av mina laster i alla fall. Jag har inte rökt en cigg eller brukat nikotin överhuvudtaget på en vecka nu och det känns tamejfan riktigt bra. Jag menar, om det någon gång ska vara dags att bli nyttig så är det väl nu när man börjar närma mig 30... Jag tror fan att jag kommer att köpa joggingdojor till och med nu i månadsslutet! Haha! Snart börjhar jag väl använda Regaine också...

Äh! Jag kommer att vara skitsnygg när jag är 30 - vänta och se!

0 kommentarer: