CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, januari 26, 2009

Vinden har vänt?


Det är fan surdegsdagar nu... En fullkomligt kraschad ekonomi har uppstått pga beslutet att inte forsätta med studierna. Korkat - kan tyckas, men jag ser ingen anledning att dra på mig studieskulder för något jag inte är motiverad till... Då väntar jag hellre evetuellt till hösten för att se om det blir något i Uppsala, eller hur det nu kan bli.

I alla fall så upptäckte jag häromdagen att mitt provanställningsavtal på jobbet hade gått ut. Detta medför ju så klart att jag har bra förhandlingsläge på jobbet. Så jag satte upp krav att få jobba heltid - timgaranti - och kommer få igenom ser det ut som! Så ja... då har man ju säkrat den delen framöver iaf! Bara det att vi har ju släplön, så effekten av det kommer att synas i slutet av mars först... men jaja - skönt att vinden kommer att vända i alla fall.

Speaking of a turn of events... en bekant till mig föreslog att jag skulle på blind date med en av dennes bekanta... Kan ju vara spännande - vad vet jag?
Fan, det är ju ett säkert tecken på att man börjar gå mot vuxen ålder - ens polare börjar köra matchmaking på en...

Nåväl - saker kan ju bara bli bättre, så vi kör väl på?

---------------------------------------------
Soundtrack: "Mirror, mirror" - After the Fall

0 kommentarer: